what a day!

Det har varit en sån dag låång dag. Klev upp halv 7 imorse och var på skolan kl 8. Kände mig rätt pigg just då men efter ett par timmar så gick det bara åt skogen. Vid 13 höll hela min kropp på att somna. Ska egentligen inte gnälla och vi fick grymt mycket gjort idag! Så det har i stort drag varit ett BRA dag! Vi gjorde själva experimentet på våra testgrupper från socionomprogrammet och sen hann vi även sammaställa alla resultat. Och hörrni, vilket jädrans jobb! Ni som tror att det på något sätt är enkelt att forska, think again!! Det vi har kvar nu är att göra alla statistiska beräkningar och sedan sammaställa hela rapporten, intro, metod, resultat och diskussion. Jag tror att vi kommer hinna hur bra som helst och jag känner att jag kommer bli grymt nöjd med vårt arbete!

Kom hem efter 18 och fixade lite mat. Och 20 befann jag mig hos Frida framför hennes nya 42 tums teve! Det ser rätt stor ut i lilla studentrummet! Sandra, Kristian och Christel kom även dom och vi kikade på en romantisk komedi, Laws of attraction. Vet inte om det var nån toppenfilm men det var en trevlig kväll! Känns som det var 100 år sedan jag umgicks med Frida. Är så van att alltid gå med henne till skolan och snacka skit, men denna vecka jobbar vi ju i grupper och på helt olika tider. Lite tråkigt faktiskt! Få ta igen det nästa vecka.

Imorgon ska jag hem till familjen och Tobias. Ska bli skönt efter en upp o ner-period här i Umeå. Dock mår jag mycket bättre nu än för en vecka sen! Kommer iaf ha en härlig helg hemma med trevliga människor, god mat och mys.

Nu blir det lite packning och sen sängen! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0