tröttsamt projektarbete

Detta arbete gör mig helt slut. Det enda positiva som har kommit ur det är slutsatsen att jag aldrig ska bli forskare! ALDRIG! Och det här var ändå bara ett arbete på 2 veckor, annars brukar det handla om år. Jag skulle dö 3 ggr innan jag skulle vara klar. Det gick bra från början men nu börjar det bli förbannat tradigt att sitta och slipa på metod o diskussion. Men förhoppningsvis är vi relativt klara imorgon innan vi har vårt handledarmöte med Marius. Håller tummarna!

Jag hoppas på en jäkligt trevlig och lugn helg! Det tycker jag hela klassen har förtjänat. Och sen på måndag får vi ta nya tag och förbereda oppositionen!

Nu ska jag gå och värma mat. Var så duktig igår och gjorde kycklig och ris, och gott blev det också!

Förlåt för kass uppdatering, men som ni ser. Har inte mycket vettigt att skriva om! Blir bättre så fort jag börjat på nästa kurs, promise.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0