höstdepp

Jag tror att jag har fått en liten släng av höstdepression. Eller så illa är det nog inte men jag känner mig bara less på allt! Jag orkar inte pallra mig till skolan strax, vilket jag egentligen borde vilja eftersom vi är klara med vårt arbete och nu har vi bara opponeringen kvar. Allt känns tungt, som att jag måste kämpa mig igenom allt. Saker som inte borde vara speciellt jobbiga. Jag hoppas på en bra helg med fina vänner, det är kanske det jag behöver.
Ska iaf jobba på ett par timmar idag, så jag kämpar på.

I eftermiddag ska jag och Frida gå bort till Carlshem och våran Sandra. Hon ville bjuda på fika och då kommer vi självklart! Det ska bli himla mysigt, för det är det alltid när vi är där. Få se vad som händer ikväll. Och imorgon hoppas jag på en trevlig halloween-fest.

Nu ska jag trycka i mig en banan och sen ska jag gå!

Ha en bra dag <3

Mamma, pappa, Niklas, Andreas, Tim & Tobias - saknar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0