hem idag!

Klev upp alldeles för tidigt idag! Det är ett faktum. Börjar kl 9.15 idag och innan dess ska jag ju hinna packa klart allt som jag ska ha med mig hem. Bussen går ju 15.15 och vi slutar kl 15, så vi måste gå direkt till bussen. Jag hoppas det går bra! Den här gången ska jag ta med mig söta Frida hem, så det ska bli supertrevligt. Hon ska få träffa min familj och diverse vänner! Ikväll ska vi vara hemma hos mig och kika på Idol, mys! Kommer alldeles säkert bli en bra helg!

Idag har vi en föreläsning om språk och efter lunch har vi projektinformation. Efter tentan nästa fredag ska vi ju göra ett projektarbete i små grupper. Och efter det så är den kognitiva kursen över, vilket känns himla bra!

Igår var min förkylning inte speciellt snäll mot mig. Stannade hemma och struntade i intelligenslabben! Jag orkade verkligen inte sitta på skolan från 8 till 12, helt omöjligt! Jag vilade upp mig och senare på eftermiddan så åkte jag ner på stan. Snälla Gustav följde med och bara strosade runt lite. Hittade ett jättefint fest-linne på Gina Tricot. Själva syftet var att hitta en ordentlig vinterjacka men jag lyckades inte hitta nån som jag var helt nöjd med! Vid 17 gick vi bort på MQ. Jag skulle skolas in med Emma och få se vad det är jag ska göra när jag ska jobba! Det gick himla bra. Jag skulle stå på lagret och larma kläder! Och jag gillar sånt jobb som är lite enformigt. Det kan vara en skön omväxling från det sociala på skolan.

När jag kom hem senare så insåg jag att jag inte skulle ha stått där i nästan 3 timmar. Jag var så fruktansvärt slut i kroppen! Men som tur är så mår jag helt okej idag förutom min snoriga näsa! Tror inte jag har feber och då är jag nöjd.

Nu ska jag sätta mig vid teven en liten stund innan jag ska gå!

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0