familjekväll hemma

Kom precis från Magnus och Jeanette. Har varit där nästan hela familjen (utom Niklas). Och Tobias också såklart! Har fått  umgås med mitt hjärta Tim, trots att han var febrig och trött. Kan nästan vara lite mysigare då, för han blir lite mer kramsjuk! Och nu innan jag skulle gå yrade han och sa: "Linda, jag komma sakna dig". Mitt hjärta myser för fullt. Han är guld värd!

Dagen har varit bra annars. Var på stan med mamma och min gudmor Carina idag. Först gick jag och mamma runt och skulle försöka köpa upp 2 presentkort jag hade fått som snart skulle gå ut. Så jag köpte världens värsting-häftapparat på Dahlbergs bokhandel och sen köpte jag örhängen på Sjölunds (som det hette förut). Hittade även ett par supersköna tjockare strumpbyxor på Stil, så jag är helt nöjd! Köpte även en present till Karro som fyller 21 imorgon! Ska dit och käka tårta innan jag åker upp till Umeå igen.

När vi kom hem så käkade vi middag, potatisgratäng och oxfilé. Helt underbart gott! Det är nästan det bästa med att komma hem, att få äta pappas mat! Efter det slappade vi ett par timmar och vid halv 8 skjutsade Jim bort oss till M & J.

Imorgon blir det en tripp till Västby och Tobias föräldrar. Det var hundra år sen jag träffade dom känns det som, så det är nog på tiden jag åker dit. Och efter det blir det som sagt tårta hos Karro. Kommer nog bli en bra dag!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0