en tuff vecka!

Har haft en sån vecka denna vecka som bara har varit dålig. Har varit förkyld, har tappat all motivation och saknar alla hemma. Det är grymt jobbigt, men jag tackar min egen trygghet för att jag inte tappar glädjen helt. Jag är rätt duktig på att sätta saker i rätt perspektiv när det kommer till jobbiga situationer och jag är så tacksam för det! Vissa är helt okapabla till det, vilket gör allt det jobbiga ännu värre.

Jag tackar min underbara mamma för att hon finns! Mamma du får ursäkta mig men jag måste skriva ditt sms i bloggen. Detta fick jag nyss av min, bara MIN mamma:
"Åh, gumman om jag ändå kunde göra nåt för dig så skulle jag göra det. Men så här är livet, det går upp och ner och det är bara att tackla det som händer. Det du kan vara säker på är att allt löser sig till slut och att det vänder. Ibland när jag tänkt att allt är katastrof och livet känts helt svart inträffar något litet i tillvaron som gör att allt vänder. Det kommer det att göra för dig också. Håll ut. Jag tänker på dig och sänder positiva tankar till dig. Älskar dig gumman och ser fram emot nästa helg. Håller tummarna för dig på tentan. Du klarar dig säkert bra. Kram mamma"
Du är det mest värdefulla jag har mamma! Jag vill bara gråta när jag tänker på hur fin du är och vilken otrolig mamma du är! Du sätter alltid andra framför dig själv och är noga med att få alla människor omkring dig att må bra. Jag älskar dig min lilla ängel! Du har gett mig ny kraft inför denna dag.

Har ju som sagt tenta imorgon och jag har knappt pluggat. Det är svårt att göra det när man bara läser och inte LÄSER vad det är som faktiskt står. Det är trögt och frustrerande. Men jag överlever nog!

Nu ska jag äta lite sen lunch och sen ska jag tillbaka till plugget.

<3


Kommentarer
Postat av: Lars A

Jag vill bara säga att du gör ett jättebra jobb. Det är ok att få svackor ibland. Jag lyssnade på en intervju med Andreas Carlsson, som är en väldigt upptagen person, och han sa att han alltid avsatte tid för göra något som var roligt, varje dag. Det var hans sätt att visa uppskattning till sig själv för det hårda jobb som han utförde.Ett enkelt, men bra tips tycker jag. Kramen

2009-10-15 @ 18:51:41
URL: http://bellvalling.wordpress.com/
Postat av: Mamma

Självklart gör det inte något att du lämnar ut mitt sms. Det viktigaste var ju att du skulle känna stöd och tilltro till att saker och ting snabbt kan förändras till det bättre. Bra inlägg av Lars, tänk mer på dig själv och boka inte almanackan full med sånt som du egentligen inte har lust till. Kram

2009-10-15 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0