En dålig dag

Min förkylning börjar slå till på riktigt nu. Det har den iofs gjort ända sen imorse! Hade två föreläsningar idag dessutom, och det är så grymt jobbigt att sitta och snora i 4 timmar. Suck! Men jag tog mig igenom det och efter skolan gick jag direkt på apoteket och köpte nezeril, så jag kan sova på nätterna och så jag kan andas på lektionerna. Idag hade vi iaf föreläsning om uppmärksamhet och intelligens (kursen heter kognitiv psykologi). Första gick bra, vår lärare var toppen och man lärde sig väldigt mycket. Den andra föreläsningen var nog innehållsmässigt intressant men läraren är speciell. En sån människa som bara gör allt trivialt och segt att lyssna på. Imorgon mellan 8-12 har vi iaf intelligenslab, så jag hoppas på att vi får göra något intressant!

Imorgon ska jag även "skolas in" hos Emma på MQ. Ska få jobba extra där och larma kläder, vilket är toppen. Kommer bli ungefär 3 dagar i veckan och 3 timmar per gång. Så det passar mig perfekt! Hoppas bara jag mår lite bättre då så jag inte står och snorar och är febrig!

Kvällen har jag tillbringat här i mitt lilla rum. Vid 18-tiden var jag helt slut och låg och halvsov i över en timme. Tror det var då febern slog till. Ska iaf snart lägga mig och då blir det till att knapra en alvedon så jag vaknar relativt pigg imorgon!

Längtar till helgen då jag och min Frida ska hem till mig i Långsele! Vi kommer ha en toppenhelg, det känner jag på mig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0