back in town

Nu är jag uppe i Umeå igen! Bussresan gick bra, hade sällskap av Malin hela vägen så det var jättetrevligt! I like that girl! Dagen idag har också varit bra! Sov länge eftersom det blev en sen kväll igår och sen åkte vi hem till mamma & pappa. Där fikade vi lite och sen kom jag på att jag var tvungen att hälsa på Tim. Jag kan inte få nog av den ungen! Han är det finaste som finns. <3 Han är ju så förbannat söt när han sitter och headbangar till Creator. Hemsk musik men gud så gulligt! Saknar honom redan!

Kvällen igår var iaf trevlig! Otroligt lugn, eftersom det bara var jag, Sofie, Stefan och bror som satt och drack. Vi lyssnade på musik och pratade mest hela kvällen och vid halv 13 gick vi ner mot stan i regnet. Väl inne på Hörnan var det hur lite folk som helst där och medelåldern var lite för hög för mig. Vi hamnade vid ett bord med fulla gubbar och vi kände bara att nej, nu går vi. Så vi drack upp vår öl och sedan gick vi på 64an och käkade lite chickybits! Gott!



Nu ska jag lägga mig och slappa i sängen och sen är det bäst att jag sover. Har föreläsning mellan 9-12 imorgon om minne. Kan bli intressant!

Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0