Allt känns bättre idag

Idag mår jag bättre! Sov alldeles för länge, dvs, vaknade typ nyss. Och om 1,5 timme ska jag möta upp Frida och gå till IKSU. Kan nog behövas. Har inte tränat något alls denna vecka! Skyller på hårt arbete med projektet, men nu när det är klart har jag inget att skylla på längre. Typiskt! Så får se vad vi kör, lite kondition kanske.

Ikväll hoppas jag på en rolig fest! Har ingen aning om vart jag ska men får ta reda på det under dagen. Vill så gärna vara med så många som möjligt ur klassen! Men det ordnar sig nog. Annars får jag och Sandra ha en fest själva. Lite småtragiskt men sant. Eller så följer vi med Frida till Erik. Och måste man verkligen klä ut sig ikväll? Jag har inte brytt mig om det. Har ju min sjuksköterska-dräkt hemma men den vill jag inte gå omkring i ute! Never. Det är för kort och jag är för tjock ;) Så det blir nog minimal utklädning ikväll hörrni! Jag kanske kan ha trevligt ändå.

Nu blir det frukost! Ska käka lite renkorv som jag fick av Sandra igår. Har aldrig ätit det men det är säkert gott!

Ha en bra dag!

Tobias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0