4e tentan avklarad!

Vet att jag har uppdaterat dåligt på sistone, men jag har liksom inget sug efter att blogga så då tycker jag bara att det känns onödigt. Vill skriva när jag känner för det och inte bara tvinga fram en massa ord. Det första jag vill skriva idag är att vi fick tentaresultatet på vår tenta i biologisk psykologi och jag klarade den med bravur! Har aldrig fått ett sånt bra resultat på en tenta förut, så det känns så himla bra. Men har insett såhär efter tentan att jag verkligen är intresserad av den biologiska sidan av psykologin också. Det trodde jag aldrig att jag skulle bli innan kursen startade, så det känns roligt!

Denna vecka har vi börjat med den sista delen på denna kurs, ett projektarbete inom ämnet kognition. Vi är indelade i grupper och vår grupp är toppen! Vårt arbete kommer att bli så bra, det känner jag på mig. Men eftersom vi bara har 10 dagar på oss så får vi kämpa på. Idag satt vi i 7 timmar i sträck och jobbade. Man blir grymt trött men jag tror det kommer vara värt det när vi har fått ihop hela arbetet.

Nu ikväll var jag och tränade med Gustav. Körde biceps och triceps idag, och det var segt! Har ju varit sjuk så min kropp är ännu segare nu än den normalt är! Och då är det illa. Tro mig. Men det är himla tur jag har Gustav att gå med eftersom han tränar nästan varje dag! Så då har jag en anledning att tvinga ut mig själv. Jag behöver det, någon som tvingar mig! Det låter inte bra, men det är sant.

Imorgon får jag sovmorgon, så det känns bra. Gruppen ska mötas vid 13 och då ska vi ha ett handledarmöte med Marius. Det känns bra, för vi kom så himla långt idag med både introduktion och metod. Nu vill vi bara ha en massa feedback, så vi kan bli så pass klar som vi bara kan bli.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0