Observationsrapporten är inlämnad!

Nu har det varit dåligt med bloggandet ett tag, jag är väl medveten om det. Jag har haft fullt upp med rapportskrivandet och i helgen var ju Tobias här så då hade jag inte tid med någon dator. Nu har jag iaf sammanställt en rapport, som jag absolut inte är nöjd med men det känns ändå jäkligt skönt! Vi har ju opponering på onsdag, så har jag skrivit fel eller missat något så får jag höra det då och kan ändra det! Så jag tror att det kommer gå hur bra som helst. Det har varit en väldigt givande kurs faktiskt, när jag ser på det såhär i efterhand. Den har inte varit speciellt krävande om man jämför med vissa tentor. Beror väl iofs på hur mycket tid man lägger ner på rapporten också.

Idag har jag bara varit en sväng på skolan och lämnat in rapporten, sedan har jag tvättat fram till 17 och nu sitter jag här. Ska kanske städa och skulle behöva handla, men får se hur det blir med den saken. Ska iaf se på Seven Pounds, som jag hyrde när Tobias var här och som jag måste lämna tillbaka imorgon. Den ska vara bra så jag håller tummarna!

Imorgon blir det en sväng på stan, har massor med ärenden helt plötsligt. Ska in på Clas Ohlson, Lindex och sedan ska jag försöka hitta julklappar. Har inte bestämt till vilka, men det märks väl. Får se om det blir något plagg till mig själv också, brukar inte kunna låta bli!

Pratade just med bror också, och han kommer ju hit nästa helg. Ska bli himla kul! Skönt att få hit någon del av familjen när man inte har varit hemma på länge! Hoppas bara vi kan hitta på något skoj när han kommer.

<3

Kommentarer
Postat av: Emilié

Är det Andreas som ska komma??

Ha det bra!

2009-11-27 @ 21:58:27
URL: http://hellum.bloggagratis.se
Postat av: Emilié

Det är bara bra med mig. Det går bra i skolan med.

Hur är det med dig då och hur går det på din skola?

2009-11-30 @ 21:37:37
URL: http://hellum.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0