Nu är helgen snart över!

Vilken helg jag har haft, en tragisk sådan! Har bara varit själv hela helgen känns det som. Så jäkla trist. Det blir så när Sandra är borta och Frida har herr-besök. Det är liksom dom två jag umgås mest med! Har iaf fått en del gjort. I fredags var jag på stan och shoppade loss. Handlade lite åt mamma på Clas Ohlsson och på Lindex, och köpte lite smått och gott åt mig själv på Gina Tricot, Skopunkten och Lindex. Det blev tunikor, ett par leggings, en adventsljusstake, strumpor och trosor. Kände mig förtjänt av det, handlar nästan aldrig någonting åt mig själv. Hann även med en sväng på bolaget med tolvtusen kassar i handen. När jag kom hem var jag slut, minst sagt. Senare gick jag och tränade med Gustav en sväng och hann hem lagomt till Idol började. Och resten av kvällen satt jag hemma själv, drack öl och tyckte synd om mig själv. Haha, säger jag bara.

Igår så åkte jag till Ersboda. Behövde gå en sväng på Barnens hus och  titta efter julklappar till mina fina kusinbarn. Hittade julklappar till Lucas och Linnea men får se hur jag gör med Tim. Har som en idé om vad jag vill ge honom men hittade inte det igår. Som tur är ska jag till Sundsvall med mamma och pappa när jag åker hem nästa gång så kan jag försöka hitta nått då! Traskade även omkring på Intersport o D&D, som ligger i samma hus på olika våningar. Jättestort Intersport med hur mycket kläder som helst! På D&D fanns väldigt fina kläder men dyrt! För dyrt för lilla mig. När jag klev av bussen på Ålidhem gick jag och handlade och hyrde senaste Harry Potter-filmen. Tänkte att om jag ska vara tragisk och ensam så kan jag lika gärna se en bra film! Tyckte filmen var toppen, men är osäker på om jag tyckte det var den bästa filmen. Äh, jag älskar Harry Potter, oavsett. Böckerna är underbara!

Idag sov jag alldeles för länge, käkade frukost och nu sitter jag här. Måste pallra mig ut och lämna tillbaka filmen. Känns inte sådär jättelockande men men, bättre det än en förseningsavgift! Få se om jag sätter mig senare och försöker skriva ihop opponeringen som ska vara färdig till onsdag. Skulle ju kännas hur skönt som helst att bli klar någon dag innan så man kan vara ledig.

Saknar alla hemma, fruktansvärt mycket! T, mamma, pappa, Niklas, Andreas, Kattis & Sofie. Och min Tim, min fina fina Tim. <3


Kommentarer
Postat av: kattis

saknar dig med hjärtat <3

2009-11-29 @ 19:52:16
URL: http://katarinaelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0