^^

Igår kom Tobias hit, och även hans föräldrar. Dom kom hit vid 17-tiden och hämtade upp mig och sedan åkte vi mot deras hotell, lämnade av lite packning, tog en öl och sedan gick vi ut på stan för att äta. Vi började med att gå till Viktor, men där var det fullt. Sedan provade vi Bishop Arms, som också var fullt och sedan Invito och även där var det fullsatt. Hon på Invito rekommenderade oss att gå till Costas och titta, vilket vi gjorde. När vi kom in och frågade efter ett bord för 4 så sa hon först att det var fullt vid á la carte-borden och att vi isåfall skulle få äta en buffé, vilket vi inte ville. Men helt plötsligt så fanns det ett bord ledigt och vilken lättnad. Vi hade nog inte orkat gå omkring hur länge som helst i regnet och leta efter en restaurang. Costas var toppen! Supertrevlig personal, jättegod mat och bra priser för att vara en finare restaurang. Och mätt blev man, som bara den!

När vi hade ätit klart så gick vi mot Vasaplan och Tobias föräldrar gick mot sitt hotell. Vi hoppade av vid Ålidhem centrum och köpte lite lättöl och ölkorv. Kunde dock inte dricka nått och jag fick i mig några få ölkorvar, var så fruktansvärt mätt. Vi tittade på V för Vendetta på 6:an innan vi la oss och sov före kl 12. Det var så skönt, hade sovit 2 timmar natten till igår!

Idag ska vi in till stan och Tobias ska shoppa loss. Jag däremot ska försöka hitta fler julklappar! Kanske till Tim, det borde inte vara alltför svårt. Och sedan får vi se vad vi hittar på ikväll!

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0