en kväll med tacos, goda drinkar och fina människor!

Igår kväll mötte jag upp Silje och Petra på Ålidhem centrum. Vi handlade lite ingredienser till tacos och sedan traskade vi i snöblåsten till Carlshem. Alla var rätt blöta och snöiga när vi kom fram och jag var bara så less. Jag hatar när smink och hår blir helt förstört. Speciellt när man för en gångs skull verkligen fixar till sig lite. SUCK! När vi kom dit hade Sandra och Kristian förberett det mesta så hon hackade bara upp några av dom grönsaker vi hade med oss och sedan käkade vi. Och det var himmelskt! Var så hungrig när jag kom dit, hade bara ätit frukost innan och vi började nog inte äta förrän halv 8. Efter maten satt vi i köket i säkert 3 timmar och bara pratade. Kändes som att vi hade tusan saker att prata om och det var supertrevligt! Efter alla dessa timmar så började vi röra oss mot vardagsrummet och där satt vi och pratade till klockan var strax före 3. Vi förstod inte vart tiden hade tagit vägen, men vi hade det väldigt mysigt iaf! Vi pratade om saker som man nog inte borde prata om på fest, som genus, det mångkulturella samhället, filosofi osv osv. But we liked it! Det är så himla intressant enligt mig, även fast jag förstår att det är en riktigt "party-pooper"! Sammanfattningsvis: En underbar kväll! Tack tjejer och Kristian <3

På dan igår var jag på stan! Mitt mål var att hitta en eller två julklappar och jag lyckades hitta två till en person. Så jag är nöjd med det! Köpte även en bättre rakhyvel, ett superfint linne på Gina och nytt puder. Så nu känns det bra!

Nu ska jag gå och plocka ur tvätten och hänga den. Har tvättid till klockan 17 så jag har det jag gör. Medan ska jag försöka städa och sedan skriva på rapporten. Så jag hoppas på en produktiv dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0