what a beautiful day!

Har redan skrivit ett inlägg idag men måste ju bara skriva ett till! Har haft en sån bra dag idag. Det känns i hela kroppen. Underbart fint väder, underbara vänner och en underbart lugn och skön kväll!

Vid 2-tiden idag gick jag till Carlshem och söta Sandra. Köpte med mig vattenmelon och lite sallad till mig själv eftersom jag inte hade ätit nån frukost. Vi satte oss ute i solen och drack dricka, åt melon och en och annan kaka. Så otroligt skönt efter alla stormiga halvdana vårdagar vi har haft här i Ume. Nästan helt vindstilla och medelhavsvärme!

Efter någon timme höll vi på avlida i solen och gick in! Sedan satte vi oss ute på balkongen istället och där var det ju inte en liten gnutta kallare än vad det var ute, men det gick bra ändå. Slutade med att vi fick nog av sol och gick in i vardagsrummet och datanördade. När vi var klara med det grillade vi korv och myste, än en gång ute på balkongen. Satt med ryggen mot solen och gissa om jag är röd, men va tusan. Blir ju alltid så i början på sommaren!

Vid 8 kom Moses och en korridorskompis till han förbi. Dom var på väg till Johnny för att grilla och tanken var då att han skulle vara min följeslagare hem till Ålidhem, men det slutade med att vi bestämde oss för att följa med till Johnny, allihopa! Så vi satt där ute vid en grillplats och hade allmänt trevligt! Jag bara avgudar killarna i min klass! Man har inte tråkigt en sekund med dom! Slutade med att vi hamnade inne hos Johnny och satt och slappade i hans soffa i nån timme. Sedan bestämde sig killarna för att dra ner på stan och då gick jag, Sandra och Kristian hemåt!

Imorgon ska jag upp 8 och möta Sandra och Frida för plugg utomhus! Det ska faktiskt bli rätt trevligt, har inte pluggat nånting inför denna tenta, vilket känns rätt tröttsamt, men jag hoppas och tror att jag klarar det ändå! Jag ska kämpa i veckan!

Godnatt <3

Och! Måste bara säga att jag är jävligt avis på Tobias, Magnus, Jeanette, Tim, Nybban och Annika som är ute i båten på älven hemma i Långsele ikväll! Det mysigaste med sommaren. Saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0