Vettefan!

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om min nya skrivare! Jag har väldigt blandade känslor. Båda patronerna är tomma nu, både den i färg och den i svart och jag har knappt skrivit ut något. Och karln på Clas Ohlson sa att man kunde köpa till en extra stor patron som skulle räcka "suuuuperlänge" men det tror jag först när jag ser det! Och segt går det, vill bara ta livet av mig tillslut! Är iaf snart klar och då har jag hela veckans föreläsningar utskrivna, så får väl vara nöjd antar jag!

I eftermiddag har jag varit hos Frida och haft det lugnt och skönt! Vi skulle försöka ta tag i pluggningen i tid och vi kom en väldigt lite bit och sen bara spårade allt ur. Vi pratade om allt annat än plugg! Och slultligen kom vi fram till att vi inte har den motivationen än att kunna plugga tillsammans på en bra nivå! Det kräver press och stress! Men vi kom också fram till att vi trots vår misslyckade pluggdag hade jävligt trevligt tillsammans! Vi skrattade och pratade och skrattade lite till. <3

Imorgon har jag som vanligt bara en enda föreläsning och efter skolan har jag bestämt mig för att dedikera mig åt en enda sak! Här ska städas! Tobias kommer på torsdag och han ska slippa se ett skit-rum och främst slippa sova på ett dammigt golv! Nej, nu ska det bli såå fint! Och mamma kommer på söndag och jag hoppas den städade känslan sitter kvar lite då!

Och förresten, idag pratade jag och Johnny i min klass om att åka iväg ett ställe utanför stan (fråga mig inte vad det hette) och kasta diskus! Fanns tydligen en ring där att rotera i och allt! Ska bli så himla roligt. Ha tänkt många gånger att jag verkligen saknar att kasta. En gång i tiden var det ju mitt största intresse! Saknar alla människor på träningen och saknar min allra bästa tränare Lars! Men men, dom tiderna kommer aldrig tillbaka. Tur jag har fina minnen!



Nu ska jag försöka sova! Kraschade totalt på sängen mitt under House, som jag i normala fall skulle behöva vara döende för att missa! Har varit en trött dag!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0