Utekväll igår!

Vaknade för ungefär en timme sen när Klas ringde och väckte mig. Kanske var lika bra det, annars skulle jag ha sovit alldeles för länge! Gårdagen var väl sådär. Vi hade väldigt trevligt på förfesten hos Frida. Supermycket folk och bra stämning! Vid 23 drog vi till E-puben på Campus. Hade aldrig varit där och jag tror att jag blev lite besviken. Ett fint ställe absolut, men det var lite litet. Och jag tycker det är sjukt jobbigt när man inte har någonstans att gå undan och man bara vill sitta och prata. Musiken var så hög överallt att man fick skrika till varann hela tiden. Inte min grej riktigt! Men som tur var hade jag underbara människor med mig, så dom fick mig att vilja vara kvar!



Ikväll ska jag och det vanliga gänget till Sandra och Christian! Vi ska grilla och sen ska vi bara mysa och spela Singstar. Det lär även bli en omgång med Buzz, som är riktigt stressigt men skitkul! Det ser jag fram emot!

Nu ska jag försöka få bort huvudvärken och käka lite frukost/lunch!

Saknar Tobias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0