Umeå en sista gång innan sommarlov!

Har haft en toppenhelg hemma nu, och det var en väldigt lång helg också, från onsdag till idag! Kom upp hit strax efter 20 ikväll och jag fick ta min älskade saab! Så jag slapp åka buss och nu får jag med mig alla grejer hem de 7 juni då jag åker hem och blir hemma hela sommaren. Känns så bra att slippa betala någon för att hämta mig eller måsta släpa på 4 väskor på bussen! Så jag är så nöjd.

Vet inte om jag orkar gå igenom vad jag har gjort hela helgen, och jag vet att jag har varit superdålig på att uppdatera bloggen! Men så är det när man har bättre saker för sig än att sitta vid datorn! Jag har iaf hälsat på massor med folk och umgåtts med massor av folk! Har träffat dom som står mig närmast hjärtat och har det så mysigt! Och alla ni som följer min blogg vet ungefär vilka de är! <3

Nu har jag bara två veckor kvar häruppe innan sommaren! Det är sjukt hur fort tiden har gått! Började den 19 januari och nu är jag snart klar med en termin. Kan knappt förstå det. Vet inte ens om jag har förstått att jag har kommit in på psykologprogrammet än! Det har ju varit min dröm så länge så jag tror det tar tid innan det helt sjunker in. Men jag har trivts så bra häruppe och jag är så glad att jag får bo här, plugga här och jag har en sån fin och underbar klass!

Imorgon har jag en föreläsning till 12 och efter det ska jag egentligen gå på ett seminarium som jag missade i onsdags, men får se hur jag gör. Känns som att jag hellre sätter mig hemma och pluggar! Tentan närmar sig. Och jag bara måste klara den här också, så jag bara kan slappna av i sommar!


Första bilden är på Alva, Tobias brors barn. Vi var på hennes dop i lördags! Och dom andra bilderna är från Jeanettes bil, jag och Tim hade tråkigt i bilen. Lite grimaser och allt blev mycket roligare! Eller hur gubben?!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0