stormväder och hårdträning!

Vilken dag jag har haft idag! En lång, trött, seg och rätt händelserik dag! Hade en föreläsning på förmiddagen om genus med vår Grazia och efter lunch hade vi seminarium med Eva Magnusson, en underbart duktig kvinna. Allt blev bara så intressant när man fick vara med henne i två timmar. Tänk om vi hade fått ha henne under hela kursen, vilken skillnad! Och genus är så roligt att diskutera! Speciellt med en kunnig Eva som har skrivit böcker och forskat kring ämnet! En bra eftermiddag verkligen.

När vi var klara där satte jag och Frida oss i Lindellhallen och försökte plugga lite. Fick egentligen inte något gjort men vi försökte organisera upp våra pp-presentationer så vi fick lite ordning på allt. Så det känns väl bra det iaf! Något som jag vet är att det kommer bli en intensiv pluggvecka nästa vecka. Men det gick ju bra sist!

Efter någon timme var vi lessa och trötta och gick hemåt! Och för bara en timme sen kom jag hem från träning! Tror vi var på gymmet i två timmar. Vi är så duktiga! Och när jag kom hem var jag så fruktansvärt hungrig så jag var tvungen att fixa lite korv och mos! Mums!

Nu ska jag försöka sova lite! Imorgon ska jag och Frida göra en lite roadtrip här i Umeå upp till Ersboda och ÖB och efter det blir det bolaget. Krävs lite alkohol för att ta sig igenom denna helg! Ska bli himla kul!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0