på stan med min älskade saab ;-)

Kom nästan nyss hem från stan! Efter vi hade ätit lunch på Corona så gick vi mot Ålidhem och hämtade upp bilen och åkte mot stan! Det var jag, Sandra, Frida och Moses. Vi hittade en parkering nära rådhustorget och sen drog vi en sväng på stan. Gick på Clas Ohlson och köpte en ny XL svindyr bläckpatron! Men men, vad gör man när man har slut på svartfärg? Hade inte så mycket till val. Hoppas bara denna räcker längre än den förra. Efter det gick jag in på en frisörsalong där jag hade beställt en sån borste som man borstar bort hår från nacken och ansiktet med, när man har klippt killar med rakapparat. Jeanette har så gärna velat ha en så jag fixade det! Är en riktig fixare. Så den ska hon få nu när jag kommer hem om 2 veckor.

När jag var klar där gick vi på Costas och fikade en supergod chokladkaka med grädde och till det drack jag en dubbel cappucino med chokladsmak. Gott gott, men kanske inte helt prisvärt! ;) Läste lite skvallerblaskor och gnällde över hur smala kändisar i Hollywood är! Alltid lika roligt.



Nu är jag iaf hemma, Malin har nyss varit här också och tittat på rummet. Hon ska ju bo här i juli och augusti, så hon ville veta hur det såg ut och vart det låg. Hon verkade supernöjd iaf! Och det är ju bara bra om någon bor här i sommar, annars står det ju bara tomt!

Ska försöka läsa lite i boken nu inför morgondagens seminarium som handlar om genus! Känner mig inte speciellt manad att läsa, men men. Nu måste jag skärpa mig! Måste måste måste! Och halv 8 ska jag möta Frida för att svettas lite på IKSU. Känns bra efter allt onyttigt idag! Fit ska jag bli, fit!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0