Mom's her!

Sitter här och har nyss käkat frukost. Ska snart börja dra mig mot skolan och en två timmars föreläsning! Slutar som tur var 12 idag så jag har hela eftermiddagen på mig att umgås med mamma! Hon ligger här bredvid mig och sover gott. I söndags kom hon upp kl 22 och jag och Frida gick bort på sjukhuset och mötte upp henne. Det blev en sen kväll i söndags, vi surrade i flera timmar och jag tror inte jag somnade förrän kl 2. Men det var värt det!

Igår slutade vi kl 14 och efter det gick jag och Frida och mötte mamma på Ålidhem och tog bussen till stan! Det var superfint väder och väl på stan mötte vi upp Petra, Sandra och Kristian. Vi satte oss utanför Subway och tog en baguette och efter det gick vi runt i massa affärer och mamma är så snäll så hon köpte lite grejer till mig! Den underbara människan! En superbra dag på stan kan jag bara säga.

När vi kom hem handlade vi mat och gjorde världens godaste kycklingsallad och vitlöksbaguetter till! Mums! Sedan satt vi och smaskade på en 3,5a var. Vilket mys!

Nej ni, nu ska jag göra mig lite mer respektabel uppe i håret och sen börja gå!

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0