middagsmys hos sandra!

Ska strax iväg och möta upp Frida och sen bär det till Sandra och Kristian! Sandra ska bjuda oss på middag, så det ska bli supertrevligt! Senare ikväll ska vi på bartömning på E-puben, så jag hoppas det är trevliga människor och billig öl där!
Min lediga dag började relativt tidigt idag, om man jämför med andra lediga dagar. Klev upp halv 9 och kl 10 hämtade jag upp Frida och vi åkte mot Ersboda. När vi kom dit och inte hittade ÖB, så ringde vi Sandra som bara kunde konstatera att ÖB inte alls ligger på Ersboda. Så vi gick en sväng på Willy's istället. Efter det gick vi in på Myrorna och hittade typ 8 scarfar som vi köpte, jag 2 och Frida 6 st. Billigt och snyggt! Sen sprang vi över mot Systembolaget och handlade lite inför helgen!

Nu dom senaste timmarna har jag haft tvättid, så nu är allt rent och fint! Det jävliga är att vi har vårt sopiga torkskåp och inget av det jag har tvättat är torrt, så nu hänger allt i en enda röra i hela rummet. Aja, jag överlever! Förhoppningsvis är allt torrt sen ikväll när jag kommer hem!

Saknar alla därhemma <3 Tur att jag snart får komma hem!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: kattis

och då är även jag hemma :D <3

2009-05-28 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0