lördag i ett soligt, men väldigt blåsigt Ume!

Jag och Tobias kom precis hem från en promenad! Vi gick till sjukhuset och apoteket för att köpa lite allergitabletter till Tobias, som har världens snuva och är superrinnig i ögonen, så nu hoppas jag det blir bättre. Köpte även lite naturläkemedel för förkylning! När vi var klara där försökte vi sätta oss ute på en bänk i solen men det blåste så fruktansvärt mycket att vi höll på frysa ihjäl och blåsa bort samtidigt.

Det hela slutade med en kopp kaffe i Lindellhallen på Campus. Vi satt däruppe och myste och snackade skit! Och Tobias är väldigt imponerad av hur fint det är på universitetet. "Det är nästan så man måste börja här, för det är så fint!" Och jag håller bara med! Nu när sommaren börjar komma så är det supervackert. Speciellt utanför Samhällshuset och runt sjön. Älskar att plugga i just denna fina stad!

Om en timme ska vi åka mot Haga och hämta upp Hasse och Camilla! Sen ska vi käka på Ålidhem och kolla in krogen Krogen! Haha. Det blir nog trevligt. Killarna vill gå på ett lugnt ställe och bara ta några öl och då passar nog Krogen bra! Har dock aldrig varit därinne, så jag hoppas det åtminstone är några människor där och att det är relativt fräscht!

Ikväll blir det självklart Eurovision Song Contest! Jag bara måste se det, trots att jag oftast tycker de flesta låtarna suger. Men det är en tradition och jag måste ju säga att jag tycker det känns lite jobbigt att det är första året i mitt liv som jag ser Eurovision utan min familj! Kommer kännas jättetomt. Annars sitter jag alltid och kommenterar alla bidrag och pappa och jag tycker ofta rätt lika medan mamma är den som tycker om dom låter vi inte gillar. Alltid såå mysigt! Saknar er <3

Nu ska jag hoppa in i duschen!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0