Jag klarade tentan! Wiiiiiie!

Nog tusan är jag glad just nu! Hade ju en bra känsla i kroppen just precis efter jag hade gjort tentan men man vet ju aldrig ändå! Klarade den! Och jag är såå lättad. Hade jag inte klarat den hade jag måste gjort omtenta den 8 juni, på måndagen efter vi ska ha slutat terminen. Hur roligt är det? Nej ni, så underbart! Nu kommer jag bara gå runt och må bra resten av dagen!

Ska försöka plocka fram skitdammsugaren och städa på rummet! Tobias kommer ju som sagt imorgon och jag vägrar ha det såhär då! Han är ju den pedanta av oss och skulle nog dö två ggr i denna röra! Så nu ska här bli fint!

Efter jag är klar med städningen ska jag till Sandra på disney-kväll! Vi ska se Mulan och Pocahontas ikväll! Det ska bli mys.

Ha en fortsatt bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0