Jag gillar inte söndagar!

Egentligen vet jag inte varför man inte gillar söndagar, eftersom det är en skön dag då man kan göra absolut ingenting utan att få dåligt samvete! Men alltså, det är ju så tråkigt. Och samtidigt orkar jag inte hitta på något att göra heller. Utan jag sitter bara här och väntar på att det ska bli middagstid så jag har något att göra. Sen väntar jag tills klockan blir kring 20, då det kanske börjar något bra på teve. Tragiskt, eller hur?!

Ska iaf försöka dra mig iväg på affären och köpa lite mat och diverse annat! Tycker jag handlar jätteofta men jag har aldrig nån mat hemma! Suck. Och pengarna börjar tryta. Jag kan verkligen inte hantera pengar så att jag får ett enda öre kvar i slutet av månaden! Och jag är alldeles för stolt för att be någon om pengar. Jag ska klara mig själv! Jag är en stor flicka nu, ska inte behöva leva av någon annan. Sådeså!

Det är iaf en sak jag är väldigt glad över idag och det är att Tobias kommer till helgen! Vi bestämde det igår och egentligen var tanken att vi inte skulle ses förrän den 20 maj då jag åker hem, men jag saknade honom för mycket. Så han kommer förmodligen på torsdag och vi ska ha en lugn och supermysig helg tillsammans! Älskar honom mest <3

Nej, nu blir det en dusch för mig och sen ska jag traska iväg till Ica!

<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Kul att Tobias åker upp, det är ju ett tag sen ni träffades nu. Blir trevligt för dig. Och när han åker kommer jag. Jag ser också fram emot att få vara hos dig ett tag. Kanske kan vi gå på stan, ta en fika, sola, shoppa lite och äta gott. Och gumman, hör av dig om du får det kämpigt ekonomiskt, du vet att vi finns till för dig och att du alltid kan komma till oss om du behöver något. Älskar dig - mamma.

2009-05-10 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0