Jag gillar impulsköp!

Min dag började inte bra alls! Kl 9.45 ringde Frida och undrade vart jag var, för vi skulle nämligen mötas kl 9.40 och gå till skolan! Och jag, som typ aldrig försover mig, låg fortfarande kvar i sängen när hon ringde. Men jag sa bara åt henne att hon kunde gå och sen hoppade jag upp ur sängen, in i duschen och pallrade mig iväg på andra halvan av föreläsningen! Inte så mycket mer jag kunde göra?! Verkar iaf vara en väldigt rolig kurs och den är helt och hållet på engelska, eftersom vi läser tillsammans med utbytesstudenter. Men vad gör det? Kurslitteraturen är ju också på engelska, så det ska nog gå alldeles utmärkt!



Slutade vid lunch och då fick jag, Frida, Sandra och Petra skjuts med Sandras pojke Christian ner på stan. Frida skulle köpa utvecklingspsykologi-boken och sen skulle vi på Clas Ohlson och köpa hörlurar till maskinerna på IKSU. Och när vi kom till Classe började vi titta efter skrivare, vilket vi inte skulle dit för. Och då hittade vi en bläckstråleskrivare för 499 kr, som tydligen funkade utmärkt om man skrev ut mindre än 500 ark i månaden, vilket vi inte gör. Så både jag och Frida slog till! Det är så komplicerat när man måste köpa en kopieringskort på skolan och betala 85 öre per utskrift, så jag tycker det är en bra investering. Kan ju ha den i alla fem år jag är häruppe!



Nu har jag vilat framför teven i flera timmar och snart ska jag iväg och möta upp Frida. Vi ska på IKSU och ställa oss på varsin cross-trainer! Nu ska vi ta nya tag mot beach 2009! Ska försöka tappa några enstaka kilon innan jag kommer hem till sommaren. Och har ju trots allt bara 5 veckor på mig.

Saknar min Tobias <3

Och min mamma är världens bästa i hela världen! Vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan henne?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh tack gumman, det värmer ska du veta.Sen är det ju faktiskt så att jag har världens bästa dotter, bara så alla vet.

Kram på dig, mamma

2009-05-06 @ 12:35:33
Postat av: Mamma

Åh, tack gumman. Dina ord berör ska du veta. Sen är det ju faktiskt så att jag har världens gulligaste, snyggaste, omtänksammaste, underbaraste, generösaste, lojalaste och älskade dotter. Och du ska veta att jag är sååååå stolt över dig.

Jag älskar dig. Mamma

2009-05-06 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0