ingen mer träning för mig denna vecka!

Efter skolan idag gick jag och Frida bort till vårdcentralen! Jag ville prata med någon om min ihärdiga förkylning och hon skulle vaccinera sig. Fick sätta upp oss på en telefonlista och en halvtimme senare ringde en sköterska upp mig. Berätta om min förkylning och hon frågade direkt om jag har feber, vilket jag förmodligen inte har. Har dålig koll på det, men man brukar ju känna av feber rätt väl. Så det enda rådet hon kunde ge mig var att köpa bra hostmedicin och kortison-nässpray! Suck. Och hon sa också att jag absolut INTE fick träna, så nu har jag suttit hemma hela kvällen och bara gjort inget. Skulle tydligen sova mycket också, men fy vilken latskit jag kommer bli. Sova hela dagarna och ingen träning! Aja, det är ju bara tills jag blir helt frisk!

Nu ska jag har tv-kväll med Extreme Home Makeover, Grey's Anatomy och Diagnos Okänd! Tre timmars stillasittande, men ack så bra program!

Sen ska jag försöka hinna läsa igenom ett kompendium (som är på engelska och verkar seeegt) tills föreläsningen imorgon! Men nu, åter till teven!

<3

Kommentarer
Postat av: Carola

Krya på dig gumman!



Här har det varit en tung dag.... Embla fick somna in idag, då de tror att hon hade någon typ av tumör på hjärnan......snyft

2009-05-06 @ 22:06:21
URL: http://familjenmahlberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0