himlen gråter!

Kom alldeles nyss hem från träning! Har varit på IKSU och cyklat, styrketränat och cyklat lite till! Och på vägen hem fick jag och Frida gå i pissregn och bli blöta. Jag gillar verkligen inte regn! Inte när jag är så illa tvungen att använda benen för att komma någonstans. När jag bodde hemma hade jag åtminstone bilen! Suck!

Dagens föreläsning var tydligen inte så rolig, för jag kommer knappt ihåg vad det handlade om. Kan också ha berott på min jävla rethosta som aldrig ger sig. Satt i 2 timmar och försökte koncentrera mig på att INTE hosta! Blir alldeles svettig av sånt. Och självklart kommer hostan alltid när man måste vara tyst!

Mellan 12 och 17 hade jag tvättid, så nu är alla kläder rena, sängkläderna bytta och handdukarna som nya! Känns alltid så skönt när man har tvättat!

Imorgon har vi också bara en föreläsning, så vi slutar kl 12. Efter det ska jag och Frida traska bort till Blodcentralen och prata med dom där. Hade tänkt ge blod för längesen men min förkylning har stoppat mig! Och man måste ha varit frisk i 2 veckor innan man får ge blod. Ska iaf prata med dom och höra vad dom tycker! Efter det blir det aerobic dance! Nu jäklar ska jag komma i form!

Saknar min T massor, så hela hjärtat värker <3

Nu ska jag lägga mig i sängen, dricka en drickyoghurt och äta ett äpple! Mums!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0