En sönderbränd plugghäst!

Kom innanför dörren för en liten stund sen! Nu har jag, Sandra, Frida och Petra suttit ute sen 9 imorse på en bänk på Språkgränd och bara pluggat. Det värsta med allt detta är att solen har stekt på oss i 7 timmar och jag ser ju ut därefter. Röd som en kräfta och det bränner överallt. Och det är ju så dumt, för dumma jag har ingen solskyddskräm häruppe och ingen after sun heller. Som tur var har jag en aloe vera-kräm som jag har smörjt in mig med! Aj aj, säger jag bara.


Frida, Petra, Sandra, jag, Fridas snygga brottarlinne-bränna och min kräftbränna!

Det positiva med det hela är att vi har fått väldigt mycket gjort under alla timmarna! Vi hann till och med gå och köpa massa gotta för 2,90/hg på Ica. 20 spänn för en halv påse godis! Det är billigt! Nej ni, jag är så nöjd med dagen. Om det inte hade varit för mina fina flickor hade jag aldrig pluggat ens hälften som mycket. Jag har så svårt att hitta motivationen när jag sitter hemma själv.

Nu ska jag lägga mig på sängen och drömma mig bort en stund! Solen har gjort mig helt yr och jag har druckit för lite vatten! Så, påfyllnad av vätskemängden i kroppen och en powernap. Sen har jag två kapitel att läsa inför ett seminarium om "Aggression" imorgon. Gud vad jag är duktig!

Det är ju Mors dag idag och därför hälsar jag till min älskade mamma här i bloggen! Du är underbar och det mest värdefulla som finns. Hoppas du har haft och får en fortsatt trevlig dag! Saknar dig massor. Om en vecka ses vi! <3

<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Tack för morsdags-hälsningen. Men gud så du har bränt dig. Kanske borde du tagit med dig solskyddsolja och after sun upp när du åkte. Finns ju bra produkter på Apoteket att köpa men naturell yougurt funkar också bra på brännskador. Hoppas brännan börjar lägga sig. Ser att ni jobbar hårt inför sluttentan, hoppas den går bra. Nu är det bara ca en vecka kvar vilket måste kännas suveränt förutom att du inte träffar Frida på ett tag. Hälsa henne så gott från mig och att hon är så välkommen hem till oss när hon vill. Sköt om dig. Kram

2009-06-01 @ 18:37:15
Postat av: Älsklingen

när ska den sönderbrännda plugghästen blogga mera då ;)

2009-06-02 @ 23:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0