en solig helg!

Torsdag
Hade en bra valborg! Vi åkte upp till Tobias föräldrar och käkade grillat vid 5-tiden. Hela gänget var där, plus min familj, Jeanette, Magnus och Tim. Och massor med människor som jag inte kände! Det var otroligt trevligt. Efter maten tände vi majbrasan, vilket var tur eftersom vi höll på frysa häcken av oss när solen hade gått ner.
Och jag måste bara berätta om min jäkla muppkompis Kattis! Jag hade tjatat och tjatat på henne om att hon skulle komma upp hit till sista april (hon bor i Katrineholm) och hon hittade på världens sämsta ursäkt för att inte komma. Men vem tror ni kommer ur en bil helt plötsligt? Jag bara skrek rakt ut. Blev så himla glad! Hon är verkligen min bästa vän i hela världen!

Vid 21 åkte vi ner till Niklas och fortsatte festen. Det var väl sådär lagomt roligt där, men som tur var hade jag ju Kattis där, vilket var ett stort plus. Jag kan bara konstatera att alla fester i Helgum alltid är likadana och jag har aldrig speciellt roligt. Så jag håller med dig Jennie! Tjejfest snart?

Igår hade vi en bra dag! Kattis hörde av sig på morgonen och frågade om jag och T ville grilla med henne och hennes lillasyster Sara. Och det ville vi. Grilla kan man göra hur mycket som helst! Och det var så himla fint väder ut, vi satt ute i solen och åt och myste. Efter maten åkte Tobias upp till Västby en sväng och när han kom tillbaka åkte vi bort till Niklas, där det var fest igen. Vi var nog inte riktigt på g, för jag och Kattis satt där och hängde och tillslut gav vi upp! Åkte hem till henne ett tag och sen hämtade jag upp Tobias vid halv 12.

Idag ska jag få träffa Etna! Då är min dag redan gjord. Jag är så löjligt barnkär så Tobias blir nog såå trött på mig ibland! Vi ska iaf till Patrik och Annelie och grilla idag. Ska väl försöka åka dit i tid så man kan sitta ute i solen ett tag innan maten. Det kommer bli en bra kväll!

<3

Kommentarer
Postat av: kattis

och du är min bästa vän i hela världen, det måste jag ju ha bevisat för dig nu med min överraskning till dig hjärtat! <3

2009-05-03 @ 00:28:32
URL: http://katarinaelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0