en fullspäckad sista månad!

  • 14 maj - Kommer Tobias hit! Och vi ska ha en supermysig helg och vi ska gå och titta på Änglar och demoner, vilket jag verkligen ser fram emot!
  • 17 maj - Kommer min underbara mamma hit och ska tillbringa några dagar hos mig! Vi ska umgås, fika på stan och bara ha det bra!
  • 20 maj - Då åker jag hem i 5 dagar, vilket blir jätteskönt!
  • 29 maj - Brännbollsyran i Ume! Då blir det riktig röjfest! Superkul!
  • 5 juni - Sista tentan innan sommaren. PUST! Vilken lättnad när den är gjord.
  • 6 juni - Sista utekvällen med min underbara klass!
  • 7 juni - Åker jag hem & blir hemma heeeela sommaren! Och får äntligen umgås med min älskling hur mycket som helst! <3
  • (8 augusti - Åker jag och min Tobias till den grekiska ön Naxos i två hela veckor! Jag lääängtar!)

Jag har en bra månad framför mig, trots att jag måste plugga som en idiot mellan alla dessa höjdpunkter! Det är värt det. Ska se till att kunna tentan utan och innan, så jag kan åka hem och bara känna mig så nöjd med terminen sen! Vilken känsla det kommer vara. Då har jag kommer 1/10 av min dröm. Vet egentligen inte om jag har insett det än!

Ikväll blir det tevekväll för mig som vanligt! Vet inte vad annars jag ska göra. Så kl 21 blir det Spårlöst och kl 22 ser jag på Project runway, mitt absoluta favoritprogram!

Imorgon har jag bara föreläsning mellan 10 och 12, och efter det ska jag tillbringa min eftermiddag hos Frida och plugga. Vi tänkte göra smarta sammanfattningar av kapitlen i textboken som vi har nu! Den är på engelska, så vi ska försöka göra bra översättningar och rada upp det vi ska kunna i punkter, så det är lätt att plugga in sen! Det känns bra! Jag är så glad att jag har Frida, vet inte riktigt vad vi skulle göra utan varandra!

Ha en fortsatt trevlig kväll! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Ja, det blir en härlig majmånad. Har fullt upp med att hjälpa Niklas så han klarar skolan, teoriprovet & uppkörningen. Därtill planering inför studenten med plakat, fotografering, kostym mm. Mycket att göra och kostsamt men kul. Ser fram emot att åka upp till dig. Nu endast 6 dagar kvar. Imorgon ska jag till frissan och klippa och tona håret. Vi kan väl pratas vid i slutet av veckan. Älskar dig. Mamma

2009-05-12 @ 00:23:17
Postat av: Anonym

älskar dej gumman :)

2009-05-12 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0