a good day

Dagen idag började med en föreläsning, som var slut kl 12! Då gick jag direkt till bussen och fick även sällskap av Fredrik! Skulle in till stan och möta upp Emma, Nellie och Tyra. Var ca ett år sen jag träffade dom och vi ses alldeles för sällan! Och det är en underdrift! Hela familjen har flyttat från Södertälje upp hit till Umeå, så nu kanske man kan ses lite oftare, förhoppningsvis!

Mötte iaf upp dom utanför Up2 och vi gick upp på ett café därinne och käkade lunch. Efter det tog vi bussen till Mariehem så jag fick se deras lägenhet! Såg himla fin ut trots att dom inte riktigt kommit iordning! Dom skulle även få hela lägenheten omtapetserad, det kommer bli superfint! Emma bjöd på lasagne och jag och Nellie la en pärlplatta och vi surrade massa skit om livet i allmänt! Himla trevligt! Hoppas jag får komma dit fler ggr!


Lilla Tyra & mamma Emma!

Nu har jag varit hemma i några timmar! Pratade med min älskade mamma i telefon i en halvtimme tror jag. Längtar så mycket tills hon kommer upp till mig den 17 maj! Då ska vi umgås så mycket som möjligt, förutom den tiden jag går i skolan då! Älskar min mamma mest av allt.

Nej ni, nu börjar medium snart igen! Åter till teven!

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0