<3

Jag sitter här hos Tobias i hans lägenhet i stora Helgum. Vi sitter och kikar på debatt mellan massa politiker och andra människor, handlar om Europavalet och det är otroligt tråkigt. Finns inget att se som är bättre och då är det riktigt illa! Tur vi ska sova snart. Tobias ska ju upp tidigt imorgon och röja i skogen med Patrik! Och jag håller mig så långt borta som möjligt!

Är iaf otroligt skönt att vara hemma! Kom hem 18.40 och Tobias hämtade oss i stan och sen åkte vi hem till mig! Pappa hade mat klar när vi klev innanför dörren och sen surrade vi massor och drack lite kaffe. Kom hit till Helgum för ungefär en timme sen!

Helgen kommer bli fullproppad med en massa saker jag vill göra, och som jag hoppas jag hinner med! Imorgon får jag se om jag åker hem när jag har vaknat, eftersom Tobias är uppe i Västby eller om jag är kvar och väntar på honom. Och på kvällen tror jag Sofie och Stefan kommer hit till T och spelar lite Guitar Hero och umgås! Var såå längesen jag tog mig tid att umgås med Sofie! Pinsamt längesen! Ska bli ändring på det. <3

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Annelie, Patrik och Etna

Hej! Vore kul att ses nått i helgen nu när du är hemma! Kram

2009-05-22 @ 09:00:12
URL: http://annelielambertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0