what a day!

Anna!
My girls!

Har haft en fullspäckad dag hörrni! Började kl 10.15 med föreläsning om statistik. Egentligen vet jag inte vad föreläsningen handlade om, så vi nöjer oss med att säga statistik. Det tråkigaste ämnet genom tiderna har jag lärt mig. Efter föreläsningen käkade vi lunch i Hum-huset, satt och surrade ett bra tag och sen bestämde vi (jag, Frida och Silje) oss för att åka ner på stan! Och precis då kom Klas & Moses förbi, så vi fick lite sällskap. Vi traskade hela vägen ner till stan och sen skiljdes vi åt en liten stund för att sedan mötas upp för fika på Schmäck. Mums! Och vi hade hur roligt som helst! Tillsammans med dom två killarna får man alltid ont i magen och i käkarna, helt underbart! Måste göras om fler ggr!

Efter fikat gick vi tjejer vidare och hade en massa saker vi ville titta på. Mitt främsta syfte med stads-vistelsen var att köpa ett par nya jeans, eftersom mina favoriter håller på rasa sönder helt. Så jag gick in på Sisters, som söta Malin hade tipsat mig om, och hittade ett par supersnygga jeans från East West. Jättestrechiga, sköna och sådär lagomt höga i midjan, vilken lycka! Köpte även lite accesoarer till lördagen, gosh vad snygg jag ska vara!

Sedan blev det en bussresa hem, middag och sedan mötte jag Petra vid 19 för spinning & styrketräning på IKSU. Kom hem efter 21 och jag är så himla trött. Känner nu att hela min kropp är död och jag måste sova!

Imorgon har jag en till JÄTTEROLIG (?) föreläsning mellan 10-12 och sedan har vi håltimme i 3 tim innan vår räkneövnings-lektion börjar. Men under dom tre timmarna ska vi försöka räkna lite matte i vår trevliga statistik-bok! Man ska vara ambitiös när man ska bli psykolog, eller vad tror ni?

På kvällen imorgon ska jag och Frida (vad jag vet) till E-puben och titta på något uppträdande. Kom inte riktigt ihåg vad hon sa! Men det blir iaf en öl och prat & alldeles säkert en tidig kväll! Jag ska vara PIGG på lördag!

Sängen nästa! GODNATT <3


Miss you babe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0