vilken skillnad!

Idag skulle vi ha vår föreläsning om statistik med en viss lärare som jag inte riktigt tycker borde lära ut, men istället gick vi på precis samma lektion men med en annan föreläsare. Vilken skillnad! Jag, som inte hade fattat mycket innan, förstod plötsligt allt. Åh, jag blir så trött på att lärarna kan göra sådan stor skillnad. Aja, jag tror det kommer gå bra ändå!

Efter föreläsningen åkte vi iaf till stan! Vårt främsta mål var att hitta dom perfekta skorna till lördagen, men det var bara Anna som hittade några. Lika bra det, eftersom jag faktiskt redan har ett par. Sen blev det lite strumpbyxor och såklart alkohol! När vi var klara åt vi middag på Sandy's, sååå gott! Där måste jag äta fler ggr.

Nu ska jag kanske försöka sova lite! Imorgon har vi föreläsning mellan 10-12 och efter lunchen ska vi planera lite inför vårt spex! Det kommer förmodligen bli en bra dag.

Godnatt <3

Ps. Saknar alla därhemma! Speciellt min fina pappa som fyller 46 år idag, och som jag inte kunde vara hemma och gratta. Vi får ta det när jag kommer hem till påsk. Och jag saknar självklart min Tobias också, speciellt såhär på kvällarna när jag känner mig lite ensam.

Och Magnus, min kära kusin, om du läser detta, ge Tim världens största kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Mangan

Snygg bild på Tim.Han hälsar

2009-03-05 @ 16:34:06
Postat av: Mangan

Snygg bild på Tim. Han hälsar.

2009-03-05 @ 16:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0