vilken helg!

Har haft en väldigt bra helg måste jag säga! Först kom min Tobias och hälsade på i torsdags och vid samma tid som han kom åkte hem igår kom min fina Kattis!

Börjar med att berätta om fredagen! Jag och Tobias var bjuden till Sandra och hennes pojkvän Kristian på Carlshem, för att dricka lite och spela tv-spel! Vi blev ett helt gäng hos Sandra och vi hade så otroligt kul! Började med att spela Buzz, vilket Tobias lyckades vinna! Gissa om han blev stolt över sig själv. Efter det blev det Guitar Hero, och sist men inte minst Singstar! Vilken kväll säger jag bara. Sen var det så roligt att Tobias fick träffa en hel hög av mina klasskompisar! Detta måste göras om! Och jag kommer förmodligen tillbringa många kvällar hos Sandra och spela Singstar! Det gillar jag!

Igår vid 4-tiden kom Kattis hit med sin pojkvän och i samma veva åkte Tobias hemåt. Kommer sakna honom så otroligt mycket! Nu blir det 3,5 vecka innan vi ses nästa gång. Suck <3

Jag och Kattis började med att skjutsa in hennes Thobias in till stan till en kompis, där han skulle tillbringa eftermiddagen. Sen åkte vi tillbaka till mig och började göra oss klara inför kvällens bravader. Strax efter 19 gick vi mot Språkgränd där vi mötte upp Thobias (det var nämligen hans kompisar som bodde där). Vi satt först och tittade lite på Melodifestivalen och sen hamnade vi i köket där vi körde lite öl-spel! Vid halv 11 gick/sprang vi mot bussen och när vi väl kom in till stan så begav vi oss mot X3M eller Schlagerklubben. Vet inte riktigt vad det hette, eftersom det tydligen är två klubbar i en! Fruktansvärt äckligt mycket folk men hyffsad musik! Jag och Kattis hade dock tappat suget där lite, så vid 1 nån gång lämnade vi Thobias och hans kompisar och åkte hemåt. Stannade på Chaplin och käkade och sen gick vi raka vägen hem och kröp ner under täckena. Skööönt! Inte världens roligaste kväll men jag fick vara med Kattis, så då spelar det ingen roll! Nu dröjer det fram till sommaren innan jag får träffa henne igen. <3

Dagen har varit slapp! Vaknade kring 11 och vid 12 gick vi och tryckte i oss varsin pizza! Gott var det men vi blev så äckligt mätta. Gosh!

Nu är jag iaf ensam häruppe igen! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Blir nog tv-kväll för mig!

<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Verkar som du har haft en bra helg. Nu känns det evigheter sen du var hemma. Ser fram emot nästa gång. Gud va snygg du var på sittningen, men det är du ju alltid. Vi kan väl höras nån kväll. Kram

2009-03-17 @ 08:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0