tvätt & städ.

Min tvättid började 12 idag och jag har hållt på tvättat och städat samtidigt fram till nu. Ska strax gå och hämta mina kläder som hänger i torkskåpet och hoppas på att dom är torra, har ingen plats att hänga upp blöta kläder på i rummet. Suck! Så skönt att ha fått allt tvättat och har även dammsugit, som var väldigt välbehövligt.



Igår hade vi två föreläsningar som jag nämnde i föregående inlägg med Ingrid Schele! Handlade om behavioristiska och kognitiva personlighetsteorier! Hon var jätteduktig och jag tyckte föreläsningarna var jätteintressanta! Dock var dagen liten lång, det är tungt att lyssna i 4 timmar. Och sen var ämnet rätt stort och det var mycket att ta in på en gång.


Senare på kvällen gick jag på Aerobic Dance med Petra! Det var en nytt pass jag gick på, förut brukar jag ha gått på onsdagar. Så en ny ledare och helt ny koreografi. Det var tufft, tro mig! Jobbigt som tusan och det var bara så synd att jag inte alls gillade koreografin, det slutar bara med att jag blir irriterad och ger upp. Tyckte det var svårt att hänga med som nybörjare om man jämför med det andra passet jag går på. Men jag gjorde mitt bästa och sikken träningsvärk jag har! Stel som en pinne i hela ryggen och benen.


Nu ska jag dra mig mot tvättstugan! Och senare, närmare bestämt vid 19-tiden ska jag möta upp Frida för en mysig kvällspromenad! Imorgon börjar stackars jag kl 8.15, men men. Har bara en lektion så jag får väl ta en power nap när jag kommer hem sen!


Längtar hem, verkligen! Men ska kämpa mig igenom den sista veckan i Umeå innan påsken.


<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Åh vad jag önskar ibland att jag kunde tillbringa ett par dagar hos dig. Då skulle jag hjälpa dig med tvätten och feja i ditt rum och göra det så mysigt tills du kom hem. Laga en god middag med efterrätt och låta dig bara koppla av för en dag och bara vara. Det skulle du behöva. Funderar på att åka upp vecka 21 ett par dagar, om jag får komma. Vi kan väl prata om det när du kommer hem. Kram mamma

2009-03-31 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0