Tenta-plugg!

Tenta-plugg för hela slanten! Idag gick jag bort till Frida vid 12 och sen satt vi fram emot 16 och bara tryckte in massa information i våra hjärnor. Tråkig information också, vilket inte gör processen särskilt enkel! Jag vill bara slänga böckerna på en majbrasa och tända eld på dom! Men jag tror dock att det kommer gå bra på tentan! Ska bara skumma igenom lite ikväll och sen har vi ju två dagar till på oss också! Och sen efter tentan på måndag ska vi ha tenta-fest! PARTY PARTY!



Nu har jag precis tryckt i mig lite pyttipanna med ägg, mums! Och nu ska jag väl slappa lite framför teven. Blir en lugn kväll. Håller tummarna för att ingen jäkel ska ha fest här i min trappuppgång! Tunna väggar säger jag bara.

Saknar min T & min familj. Buhu! <3 Är inte van vid att vara ifrån dom så länge. Kanske låter tragiskt när jag är så pass gammal men min familj är ju min trygghet. Längtar till påsk!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0