Teaterhjuli!

Jag ska nu göra massor med reklam för min underbara vän Kristoffers och några av hans klasskompisars briljanta idé om att ha en cykelteater i Småland och i Västernorrland, där dom kommer att spela upp en föreställning av Jonas Gardell som heter Människor i solen. Dom ska även ha en egen liten föreställning som dom kallas Drömshow. Alla som läser min blogg har som sin skyldighet att gå och titta på dessa två föreställningar, det kommer att bli så bra! Tro mig. Gå in på deras hemsida och läs mer!

http://www.teaterhjuli.se


från vänster: Agnes, Elin, Johan, Kristoffer och Marianne.

Nu ska jag orka skriva om min helg också och det känns fruktansvärt jobbigt men jag gör en kort sammanfattning eftersom mina helger hemma brukar se ganska precis likadana ut jämt.

Jag har hunnit med att vara hemma hos familjen en massor, jag har myst med Tim såklart, jag har hunnit varit ensam en del med Tobias och tagit det lugnt. Har även hälsat på Tobias bror och en granne till Tobias bror. Har hunnit gå på stan, ätit massor av god mat och jag har köpt världens finaste sittnings-klänning som jag ska ha på lördag!

Det var min helg i den längsta versionen jag orkar skriva ner.

Nu kommer jag inte att åka hem på 5,5 vecka så det känns lite smått tungt men det ska nog gå bra! Tobias kommer iaf upp om två veckor och den helgen kommer även min bästa vän Kattis hit upp. Då blir det utgång på lördagen! Det ser jag fram emot, verkligen.

Imorgon börjar jag inte förrän kl 13, men ska träffas och käka lunch tillsammans innan! Ska faktiskt bra roligt att få komma tillbaka till skolan, jag vill så gärna få något grepp om det vi håller på med just nu och det har jag inte fått än! Så det krävs väl lite fler föreläsningar och plugg innan det börjar kännas bra! Nu tar jag nya tag denna vecka.

Nu ska jag göra mig klar, lägga mig i sängen och ringa mitt hjärta <3

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: älsklingen :)

blogga mera :P hehe



älskar dej!

2009-03-03 @ 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0