Sol & linbanor!

Vilket väder det har varit idag! Så underbart skönt. Hade bara en lektion idag fram till 12, där vi skulle testa varandra. Det var absolut roligt i början men tillslut blev man lite trött i huvudet efter all hjärnaktivitet. Vi käkade iaf lunch och efter det gick vi hemåt.

Jag och Frida bestämde oss för att bara skynda oss hem, byta till mer promenadvänliga kläder och skor och mötas en kvart senare. Sagt och gjort, vi möttes och började gå åt ett håll dit vi aldrig hade gått förut och vi bara gick och gick. Tillslut hamnade vi på Carlshem och efter det gick vi tillbaka mot Ålidhem igen! På väg hem hittade vi en liten lekpark med en linbana som vi bara var tvungna att provåka! Kändes som att vi var 10 år igen, men vad tusan gör det? En underbart trevlig promenad! Tack Frida!

Tanken var att vi nu i eftermiddag skulle träffas hos Sandra och plugga men efter promenaden la jag mig ner och efter någon timme kände jag bara hur kroppen la av helt. Har ju åkt på en förkylning och när jag tar det lugnt så kommer febern! Så jag fick tyvärr strunta i pluggandet ikväll, får försöka läsa en massa själv så ska vi plugga tillsammans imorgon istället!

Imorgon kväll blir det iaf skräckfilmskväll hos en av våra faddrar! Jag, Frida, Sandra och Silje ska dit och vi får se om vi får med oss några fler! Det ska bli väldigt skönt efter allt statistik och metodik!

Nu ska jag läsa lite i mitt kompendium om metodik! Otroligt kul.. eller inte.

<3



Mina fina kusinbarn Lucas, Tim och Linnea!


Kommentarer
Postat av: älsklingen

blogga mera ;)

ma ma maaa älskar dej

2009-03-20 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0