promenaddags!

Det är så underbart fint väder ute och jag måste sitta inomhus och plugga! Jag blir arg och less. Men jag ska iaf möta upp Frida vid 15-tiden och vi ska gå på en promenad. Lite frisk luft så jag orkar med eftermiddagen!

Något som ändå känns så bra är att jag egentligen inte är speciellt stressad över den här tentan! För mig känns det som att det faktum att jag är i Umeå och läser på psykologprogrammet räcker. Jag är så glad över det och jag trivs så fruktansvärt bra! Någonstans längst inne i mitt huvud så vet jag att jag kommer att klara tentan galant, och samtidigt så känner jag att om jag kuggar, så går livet ändå vidare. Jag går på det här programmet för att klara det och bli världens bästa psykolog! Och jag gör mitt bästa! Det är huvudsaken. Det finns en stor skillnad mellan gymnasiet och detta.
När jag läser dessa böcker och kompendium vill jag bara kräkas, men jag vet att det är en bit på vägen för att nå dit jag vill nå i livet. That's the big difference. Jag är på väg till min dröm!



Nu väntar solen och den friska luften på mig!

Skriver senare ikväll och berättar om jag blivit några snäpp klokare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0