pokerkväll!

Igår började dagen 10.15 med en föreläsning om personlighetspsykologi och lite allmänt om de olika "skolorna". Otroligt intressant! Det är så mycket roligare när man bara vill lära sig och suger in all information till skillnad från när man bara MÅSTE lära sig. Så just nu känns allt bra när det kommer till skolan!

Kvällen igår var trevlig! Mötte upp Moe vid 20 och sen gick vi till Silje för att spela poker. Efter en liten stund kom Frida med sin kusin Petra och hennes kompis Erik. Vi traskade upp till köket och började spela. Jag och Moses fick vara som ett litet lag eftersom det inte fanns tillräckligt med marker. Vet inte om det gick sådär jättebra för oss men jag skyller på Moses, allt var hans fel! Right Moe?!

Vid 23 började alla dra sig bort mot stan och vissa mot e-puben. Jag hade bestämt mig för att inte gå ut, främst för att spara pengar och det slutade iaf med att jag och Moses blev kvar i Siljes korridor. Vi satt och kollade på diverse dåliga program/filmer i flera timmar och surrade skit! Inte helt fel!

En ny dag! Ska försöka tvinga mig själv att ta fram dammsugaren och städa, men vi får se hur det går! Ikväll ska jag iaf till en klubb i stan och titta på Micke (en klasskompis) när han ska spela med sitt band. Vi hade tänkt ha någon slags förfest innan men han ska spela kl 21 så det blir lite tajt. Får se vad som händer. Tar en timme i taget just nu.

Igår fick jag förresten armband från http://www.cocoo.se hem i "brevlådan". Jättesöta armband som kommer bli passa perfekt till sommaren, speciellt när man har blivit lite brun!



Nu är Tobias på väg till fjällen tillsammans med Jeanette, Magnus, Tim, Sofie, min faster Mariana och hennes man Kenneth. Som han har längtat! Hoppas verkligen han får det så roligt! Och när han kommer hem så är det bara 3 dagar kvar tills vi ses. Saknar honom så mycket! <3

Ha en bra dag!

By the way, inatt ska man ställa fram klockan en timme. Alltid lika trevligt när en timme bara försvinner, eller inte. Men det känns väl lite bra att det blir sommartid iaf, då känns sommaren lite närmare!
Och glöm inte att mellan 20-21 så ska alla lampor vara släckta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0