plugg & kvällspromenader i fina umeå!

Kom precis hem från en väldigt skön kvällspromenad med Frida och Petra. Helt underbart! Innan dess satt vi och pluggade lite på det hemskt tradiga ämnet "Forskningsmetodik". Men jag tror faktiskt att jag förstår det rätt bra. Jag orkar som inte oroa mig för det faktum att jag inte fattar ett skit under föreläsningarna, utan jag förlitar mig på min förmåga att plugga. Äh, det ordnar sig alltid. Jag lever efter det mottot!

Dagen har varit bra. Kl 10 träffades några ur klassen i Hum-huset för att diskutera spexet vi ska ha för våra faddrar på sittningen på lördag! Fick till ett helt schema på allt vi ska göra och det känns faktiskt riktigt bra, trots att vi är såå sent ute. Förhoppningsvis blir det många skratt, eller åtminstone någorlunda underhållande. Ser iaf fram emot sittningen väldigt mycket. Klä upp sig fint, äta fin middag och har underbart fint sällskap! Gud vad jag trivs bra häruppe! Obeskrivligt.

 Min sittningsklänning! UNDERBAR.

Nu ikväll har jag ingått ett förbund med Petra och Frida. Inte EN enda godisbit eller något sött fram till vår tenta den 23/3. Och jag är en gottgris, så jag har tuff utmaning framför mig. Men jag ska klara det. Och förhoppningsvis gå ner några kilon på köpet. Sen ska jag och Frida försöka ta kvällspromenader varje kväll! Det kommer att bli bra!

Och älskling, förlåt att jag skriver för sällan i bloggen! ;) Din lilla bloggnörd. Älskar dig och saknar dig, men det vet du ju redan. <3

Godnatt söta ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0