mys med kusinbarn!

Snart ska jag och Frida iväg och låna mina två kusinbarn Lucas och Linnea! Egentligen vet vi inte vad vi ska göra men vi tänkte att vi låter dom små få bestämma lite vad dom vill göra. Någon gång i framtiden ska jag iaf ta med dom till Leos lekland som ligger en liten bit utanför Umeå. Det verkar så himla mysigt och dom skulle ha så roligt! Ska försöka få upp Tim också så dom kan leka tillsammans alla tre!


Tim och Magnus!


Lucas, Linnea och Daniel!

Igår var jag, Frida och Moses hos Sandra och hennes Kristian för Disneyfilm-kväll! Vi såg på Skönheten och odjuret och sedan på Aladdin! Vilken nostalgi. Jag älskar verkligen Disney-filmer. Dom är så vackra och musiken är oslagbar! Det var en supertrevlig kväll och Sandra är nog världens bästa värdinna. Kom med chips, popcorn och dricka och vi fick även tårta. Och duktiga Moses hade bakat chokladbollar! Mycket onyttigt på en kväll, men men! Fler sådana kvällar hoppas jag på!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag vänta på att Therese (barnens mamma) ska höra av sig.

Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Jag blir så imponerad av dig. Trots att du själv har mycket att stå i så månar du om alla runt ikring dig och att dom ska ha det bra. Hoppas ni hade en trevlig dag med Lukas och Linnéa. Ha det. Kram mamma

2009-03-26 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0