Missanpassad!

Igår började inte dagen förrän 20 för mig, låg bara och slappade fram tills dess. Jag gick och mötte upp Frida och Silje och hoppade på bussen till stan. På bussen hittade vi också Sandra och Moses. Vi mötte upp en hel hög med fler personer ur klassen på Vasaplan och sen gick vi mot Verket, där Micke i min klass skulle spela med sitt band Benizakura. Vi kom in i en värld där jag aldrig tidigare varit. Passade inte riktigt in, och då menar jag med allt från kläder till människorna som var där. Beror inte på att jag är för fin för hårdrocksställen, utan mer att jag är så långt ifrån en hårdrockare som det bara går att komma. Men faktum är att jag tyckte Mickes band var väldigt duktiga! Sångaren sjöng sjukt bra och vissa låtar skulle jag nästan kunna lyssna på hemma på datorn, utan tvekan. Så början av kvällen blev inte så tokig ändå!

När de hade spelat klart gick vi ut och bestämde oss för att gå till Olearys för att ta en öl och där visades även fotbollsmatchen mellan Sverige och Portugal, för dom få som var intresserade! Jag var inte en av dom! Det var riktigt trevligt, beställde in en nacho-tallrik också och trodde att jag skulle få en vanlig tallrik med sallad, gurka, tomat, nachos och sås men nej ni! Jag gick en skål med enbart nachos och två små skålar med sås. En liten besvikelse för det priset, men det var gott! När matchen var slut fick vi flytta oss till andra delen av Olearys och där satt vi allihopa och hade trevligt. En lyckad kväll!



Dagen har varit helt tragisk måste jag säga. Klev inte upp ur sängen förrän en halvtimme sen och det berodde mest på att jag var svinhungrig! Så nu ska jag pallra mig ut i köket och fixa ihop nån typ av mat.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0