min kärlek är hos mig!

Tobias är här nu, det är så skönt att få ha honom hos mig! Han kom mitt på dagen idag, vilket känns så bra. Då har vi två hela dagar tillsammans innan han åker hem på lördag! Vid två-tiden gick vi på en promenad till skolan. Ville visa honom hur jag har det, så vi gick igenom Sam-huset, Hum-huset och mitt hem-hus Beteendevetarhuset. Efter det gick vi till IKSU och tittade in en sväng. Han blev nog lite imponerad av hur stort det var innan i entrén! Nästa gång han kommer ska vi ta ett pass på gymmet också. He's gonna like it!

Efter promenaden gick vi mot Ålidhems centrum och käkade middag på restaurangen där. Jättegod pizza och Tobias tog entrecote med stripes! Sedan gick vi och handlade lite! Köpte frukt till fruktsallad som jag tänkte göra senare ikväll! Det värsta var att vi ju skulle hyra en film och vi fyllde i alla uppgifter till att hyra Låt den rätta komma in, men självklart glömde vi att säga till i kassan! Så vi måste pallra oss ut senare och hyra om den! Men det kanske är skönt att få lite frisk luft innan man ska ligga och slappa i x antal timmar.

Älskar min T! Och nu ska jag lägga mig och mysa lite med honom. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0