Bingolotto

Kom alldeles nyss hem från Sandra och Kristian där jag har tillbringat min kväll! Halv 19 ringde Moses och frågade om jag ville komma och spela Bingolotto med dom och eftersom min dag hade varit helt värdelös så tänkte jag att jag inte hade så mycket att förlora på att pallra mig dit! Kom dit vid halv 20 och hade då missat första bingon men det gjorde inte speciellt mycket!

Söta Sandra bjöd mig iaf på tacos, trots att det inte alls var tänkt att jag skulle äta där. Var hur gott som helst eftersom jag bara hade ätit några rostade mackor innan. Kvällen var trevlig trots att jag inte vann något alls, men jag förväntar mig inte så mycket vinster när det gäller bingolotto heller!

Nu börjar en ny vecka med nya föreläsningar och fler mysiga stunder med alla mina fina klasskompisar! Imorgon har jag två föreläsningar. En om behavioristisk teori och en om kognitiv teori! Har en ny lärare imorgon också som vi inte haft förut, så det ska bli spännande! Ska bara försöka bläddra lite i min personlighetspsykologi-bok och kika om vi kanske ska ha läst någonting tills imorgon! Men det löser sig nog.

Pratade nyss med min Tobias också, saknar honom verkligen så jag håller på dö! Har dock fixat en överraskning till honom när jag kommer hem. Han kommer blir såå glad! Älskar dig gubben! <3

Godnatt vänner <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Läser din blogg varje dag och förstår att du trivs som fisken i vattnet. Tänk att det kunde bli så bra. Jag gläds verkligen med dig.

Självklart har du fått alla positiva egenskaper från mig, nja kanske nån enstaka från pappa med. Alla vi i familjen + en ytterligare person (Tobias naturligtvis) ser fram emot påsk när du kommer hem. Ha en bra dag gumman. Älskar dig. Mamma

2009-03-30 @ 12:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0