another weekend is over.

Denna dag måste jag nominera till årets tråkigaste dag! Jag har inte gått utanför dörren idag, det längsta jag har gått är till köket. Vilken tragik! Imorgon får jag äntligen göra denna jäkla tentan och få den överstökad! Jag längtar nästan, hur sjukt det än låter. Och efter tentan imorgon ska jag och Frida åka in till stan en sväng. Senare på kvällen blir det alkohol för att fira och godis! Jag och Frida hade ju ett vad, att vi inte skulle käka godis fram till tentan, så imorgon smäller det!

Nu sitter jag och tittar på I hennes skor, en underbar film enligt mig. Det är mitt välförtjänta avbrott mitt i allt plugg.

Skriver imorgon efter tentan och berättar hur jag tror att det gick! Håll tummarna för mig!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0