svettig, fett hår och plugg. livet är hårt!

Vilken dag hörrni! Vaknade alldeles för sent och kravlade mig upp ur sängen! Gick in på toa, tittade i spegeln och hela jag var bara så sluskig! Håret stod åt alla håll, stripigt och jävligt och blek som bara den var jag, såg helt döende ut. Men det sket jag faktiskt fullständigt i och satte mig direkt med alla underbara power point-presentationer. Gissa om jag blev less! Satt och gjorde sammanfattningar av alla olika delar i utvecklingspsykologin och min hand dog tillslut.

Så vid 18-tiden fick jag ett mess av Frida som frågade om vi skulle gå och träna vid 20. Självklart hoppade jag på det tåget. Hade kunnat göra vad som helst för att slippa sitta inne i detta rum och skriva mer! Efter lite frisk luft och 1,5 timmes träning kändes allt mycket bättre. Gick in på Coop en sväng innan jag gick hem och köpte diverse frukt och grönsaker som jag har tryckt i mig. Gott! Känner mig som världens nyttigaste människa just nu.

Imorgon väntar ännu en dag i utvecklingspsykologins värld! Ska möta flera i min klass på skolan kl 10 och försöka få någon slags rätsida på allt. Det är mycket, tro mig. Och jag har nog inte fått in ett smack i mitt huvud! Tur att jag är expert på sista minuten-plugg. Hatar det dock, och trots det gör jag aldrig något åt det.

Just nu ser sängen otroligt inbjudande ut. Måste sova nu, så jag orkar med morgondagen!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0