Lättnad!



Se mina vänner, 30 högskolepoäng tillgodoräknade! Nu har jag bara 270 poäng kvar,dvs 9 terminer.

Tror inte att jag har förstått än att jag går på psykologprogrammet, men jag trivs så jäkla bra och jag är så glad att jag fick fingrarna ur arslet och verkligen tog tag i det. Min största rädsla var att fastna i Långsele och på Konsum, och då menar jag absolut inte att det är ett dåligt jobb, för jag gillar det, men däremot är det inte min dröm och jag har alltid varit så noga med att jag ska nå mina mål! Finns inget som kan stoppa mig. Och nu är jag på väg dit, det är egentligen ofattbart. Som jag har kämpat, och då menar jag svett, tårar och sömnlösa nätter, bokstavligt talat. Mitt liv är bra nu!

Och precis just i detta ögonblicket är mitt liv också bra, sitter på altanen med datorn i knäet. Och allt är skönt, solen lyser och det blåser svalt här. Mys! Pappa kom precis hem från jobbet och sitter här bredvid mig och läser tidningen!

Nu ska jag sno Aftonbladet av han, så får han läsa Sportbladet.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0